Z propozycją wysokiego oprocentowania wyszedł bank, którego na blogu odsetkobranie jeszcze nie było. I nie jest to ani lokata obwarowana warunkami typu "nowy klient", "nowe środki", "do 10 000 zł", ani na króciutki okres.
T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank, czyli następca Alior Sync, swej oferty wysokiego oprocentowania nie promuje. Choć ma ją w ofercie już od kilku dni to nie sposób znaleźć o niej chociażby wzmianki na stronie internetowej. Informację o stawce 3,8% można odnaleźć dopiero w załączonych dokumentach, a konkretnie w tabeli oprocentowania. Widnieje tam sobie wśród stawek bardzo mizernych (np. 1,5% w skali roku na okres 90 dni).
Na tle innych lokat w T-Mobile Usługi Bankowe, oprocentowanie depozytu 125-dniowego zdecydowanie się wyróżnia. |
CECHY LOKATY:
- oprocentowanie: 3,8% stałe
- okres lokaty: 125 dni
- min. kwota lokaty: 1 000 zł
- max. kwota lokaty: 50 000 zł
Oferta dostępna jest do 22.02.2015 r. Aby z niej skorzystać niezbędne jest posiadanie lub założenie konta osobistego w T-Mobile Usługi Bankowe (ewentualnie pozostaje opcja nieco mniej wygodna, czyli otwarcie lokaty w placówce T-Mobile Usługi Bankowe - wówczas nie będzie konieczności otwierania rachunku). Założenie konta nie powinno być jednak przeszkodą, bo na szczęście jest ono prowadzone bezwarunkowo za 0 zł. Po otwarciu konta (a zrobisz to w najwygodniejszy dla siebie sposób: przelewem z innego banku lub kurierem), uzyskasz dostęp internetowy i możliwość założenia lokaty.
Klient może założyć dowolną liczbę lokat na 125 dni, ale łączna suma środków na nich zdeponowanych nie może przekroczyć 50 000 zł. Środki zgromadzone w T-Mobile Usługi Bankowe są objęte Bankowym Funduszem Gwarancyjnym.
Wniosek o otwarcie konta złożysz tutaj.
Otwarcie lokaty z poziomu bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe |
Wniosek o otwarcie konta złożysz tutaj.
A jeśli chcesz zyskiwać więcej niż na lokatach, zobacz jak łatwo możesz dostać premie od banków: 70 zł za otwarcie konta w BNP Paribas lub 100 zł za otwarcie konta w ING Banku Śląskim.
Źródło grafiki: freedigitalphotos.net
Powiem tak, nie jestem zadowolony. Po przeczytaniu info powyzej zloylem wniske -dbajac o dokladnosc danych. Po 3 dniach! otryzmalem przelwe zwrtotny z bledna weryfikacja danych przez bank. Zadzwonilem na infolinie (blednie informuje ze czas oczekiwania to ponizej minuty- w rzeczywistosci wynosil 6 min). Mila kosultantka- skontaktowala sie z dzialem technicznym, ktory- stwierdzil ze nie moze podac co konkrentie bylo nieprwidlowo wpisane. Nastepnie poprosila o wypelnie wniosku jeszcze raz. Odmowilem-nie bede sie bawil w ruletke- to nie powazne. Przelaczyla mnie do innego konskultanat gdzie po muzyczce przez 5 min -zalegla cisza w sluchawce zupelna. Wole nizszy procent ale bez takich przygod. To jest marnowanie czasu klienta.
OdpowiedzUsuńTu akurat udało mi się założyć konto bez problemu, ale wiem, że takie sytuacje się zdarzają w związku z weryfikacją. Bezduszną, bo konsultant czy "dział techniczny" odrzeka, że "system odrzucił". I tyle rozmów.
Usuń