Oszczędzającym i ceniącym dostęp do oszczędności, konto mBanku powinno przypaść do gustu.
Źródło: mbank.pl |
Bank zaoferował konto mobilne, które bez spełniania dodatkowych wymogów prowadzone jest za darmo. Daje do tego wysokie oprocentowanie i to bez konieczności "zamrażania" środków na lokacie czy odrębnym koncie oszczędnościowym.
Strategia mBanku zbliżona jest do najnowszej promocji Banku Millennium oferującego oprocentowanie w wysokości 4%. Do założenia konta ma zachęcić podwyższone oprocentowanie - również 4% w skali roku. To już zauważalny trend, że banki zaczynają walczyć o nasze oszczędności i promują oszczędzanie za pomocą urządzeń mobilnych.
Strategia mBanku zbliżona jest do najnowszej promocji Banku Millennium oferującego oprocentowanie w wysokości 4%. Do założenia konta ma zachęcić podwyższone oprocentowanie - również 4% w skali roku. To już zauważalny trend, że banki zaczynają walczyć o nasze oszczędności i promują oszczędzanie za pomocą urządzeń mobilnych.
Zaletą oferty mBanku jest dostępność środków. Można płacić kartą, wykonywać przelewy, a pozostała kwota na rachunku stale procentuje. I to na poziomie o wiele lepszym niż większość kont oszczędnościowych w innych bankach.
Mankamentem jest jednak maksymalny pułap kwoty, która objęta jest oprocentowaniem 4% w skali roku. Jest to kwota 3 000 zł. Środki powyżej tej kwoty nie są oprocentowane. Oznacza to, że utrzymując saldo na poziomie 3 000 zł przez cały miesiąc zysk z odsetek, po opodatkowaniu, wyniesie ok. 8 zł.
Szalejąca ostatnio w telewizji kampania reklamowa mBanku stawia na kreowanie wizerunku mobilnego banku. Pomija jednak informację o wysokim oprocentowaniu...
Szalejąca ostatnio w telewizji kampania reklamowa mBanku stawia na kreowanie wizerunku mobilnego banku. Pomija jednak informację o wysokim oprocentowaniu...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz